Випадкова новина

“Публічні закупівлі в Україні”!


Відповідно до Закону Про публічні закупівлі” встановлена обов’язкова вимога щодо навчання (підвищення кваліфікації) тендерного комітету.

Вінницька торгово-промислова палата здійснює навчання на постійно діючих курсах для членів тендерних комітетів. Курси проводяться у спеціально облаштованій аудиторії в центрі міста за адресою: вул. Соборна, 67 (к.102).

Вартість участі у навчанні складає 1500 грн з особи, підвищення кваліфікації – 1050 грн, та включає консультації під час проведення курсів, забезпечення нормативно-правовою літературою, кави-брейк та повноцінні обіди. Для дитячих будинків та інтернатів вартість навчання становить 1400 грн, підвищення кваліфікації – 900 грн з особи.

Програма навчання фахівців у сфері публічних закупівель включає:

1. Загальний огляд Закону України "Про публічні закупівлі". Основні положення та відмінності Закону "Про публічні закупівлі".

2. Запровадження системи електронних закупівель через ресурс ПРОЗОРРО. Порядок реєстрації та роботи в системі.

3. Огляд електронних майданчиків у системі ПРОЗОРРО. Організація та проведення допорогових електронних закупівель.

4. Порядок проведення електронного аукціону (зниження ціни) та визначення переможця процедури закупівлі.

5. Закупівля електроенергії: готуємось до нововведень.

Заняття проводяться провідними експертами – практиками у сфері публічних закупівель України.

Графік проведення навчань на 2018 рік:

  • 20 – 22 грудня

Графік проведення підвищення кваліфікації на 2018 рік:

  • 21 – 22 грудня

Лектор - Кіт Віктор Миколайович

За додатковою інформацією звертайтесь за тел: (0432) 525962, тел./факс: (0432) 520712. Адреса: вул.Соборна, 67, кім. 103. E-mail: travel@cci.vn.ua
Пример шаблона Блога Раздела (раздел FAQ)
Конференц-сервіс PDF Друк e-mail

Вінницька торгово-промислова палата пропонує зручний конференц-сервіс у центрі міста! До ваших послуг – комфортні, технічно обладнані зали різної місткості для проведення семінарів, нарад, презентацій, прес-конференцій та інших заходів. Маємо можливість організації фуршетів, обідів та перерв на каву.

Конференц-зал – обладнаний Wi-Fi-проектором, що вміщує 80 осіб, є ідеальним місцем для проведення семінарських занять, тренінгів та прес-конференцій. (300 грн/год.)

В іншому конференц-залі можуть вільно розташуватися понад 30 осіб. Облаштування залу створює приємну атмосферу для проведення ділових переговорів, засідань, зустрічей та презентацій. (300грн/год.)



Простора аудиторія, в якій є можливість розмістити стільці у різному порядку.

 


Довідки за телефонами: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Адреса: вул.Соборна, 67, кімната 103 (Організаційний відділ).

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Я хочу пройти навчання у "Подільській школі Бізнесу". До кого мені звернутись? PDF Друк e-mail

Раз уж вы читаете эту статью, значит, при инсталляции Joomla! вы установили Демонстрационные Материалы. Следует ли устанавливать их при создании каждого нового проекта на Joomla!, решать вам. Если вы, или тот, кто будет пользоваться создаваемым вами сайтом, новичок в мире Joomla!, установить Демонстрационные Материалы будет полезно, поскольку в них содержится самая необходимая информация для начала работы с системой. Никакой другой необходимости в установке Демонстрационных Материалов нет, по завершении настройки сайта под вашу задачу их можно удалить.

 
Як стати користувачем вашого сайту? PDF Друк e-mail

Вам потрібно зареєструватись. За більш детальною інформацією звертатись до Світлани.

 
Необхідні документи PDF Друк e-mail

Заявка  на участь у тренінгу

Заявка-анкета

Анкета

Заявка

 
Графік проведення семінарів PDF Друк e-mail

Графік проведення семінарів на 2019 рік:

1.

З чого складається організаційний порядок, чому важливо забезпечувати системний підхід до організаційних змін, та як це впливає на результат або ефективність роботи підприємства

2.

Стратегічна підсистема - те що забезпечує привабливість підприємства, що поєднує інтереси та цілі власника і робітників, це конституція у правової системі вашого бізнесу.

3.

Організаційно-функціональна підсистема, що допомагає встановити відношення «начальник-підлеглий», виконувати тільки свою роботу, завантажувати керівників функціями менеджменту, та постійно пристосовуватися до змін у бізнес-середовищі.

4.

Як краще жити «по закону чи згідно поняттям»? Процесна підсистема описує як виконувати роботи, як проводити покращення на підприємстві, як управляти процесами та збільшувати їх ефективність, та як до цього залучати персонал. Засоби регламентації бізнес-процесів та їх графічні схеми.

5.

Фінансова підсистема існує для того, щоб на підприємстві постійно були гроші. Бюджетування – засіб економії витрат та грошей. Управлінський облік, його відмінність від бухгалтерського обліку, та необхідність надавати оперативну інформацію для попередніх управлінських рішень.

6.

Інформаційна система. Документообіг управлінського обліку, достатність показників для оцінки стану бізнесу. Автоматизація управлінського обліку. Система регламентних документів підприємства

7.

Мотивація персоналу на «трудові» подвиги. Що поганого в окладної системі оплати праці? На що, крім праці треба мотивувати робітників? Як діяти, коли фонд оплати праці зростає швидше, ніж продуктивність праці?

8.

Навіщо підприємству організаційні зміни? Система постійного покращення, та її складові частини. Зверху, чи знизу реформувати організаційний порядок? Як боротися з опором змінам? Навіщо займатися організаційної культурою?

9.

Системний підхід до організаційних змін. Приклади того, як організаційний порядок впливає на витрати та доходи підприємства. З чого взагалі треба починати реформувати порядок в організації? Послідовність кроків, які має здійснювати власник або директор.

10.

Організаційна діагностика, як засіб вимірювання порядку. Поради щодо проведення самодіагностиці на підприємстві. Типові організаційні та управлінські помилки і патології. Етапи життєвого циклу організації та їх ознаки. Можливість самостійних змін організаційного порядку, зв'язок зі стратегією розвитку.


Вартість участі у семінарах – 2000 грн

для представників підприємств-членів Вінницької ТПП – 1000 грн

Місце проведення: Конференц-зал Вінницької ТПП (каб.102); м.Вінниця, вул.Соборна, 67.

Контактна інформація: тел: (0432) 525962, 520712, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
« ПочатокПопередня12НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 2