Випадкова новина

“Публічні закупівлі в Україні”  НОВА РЕДАКЦІЯ!


Відповідно до Закону Про публічні закупівлі” встановлена обов’язкова вимога щодо навчання (підвищення кваліфікації) тендерного комітету.

Вінницька торгово-промислова палата здійснює навчання на постійно діючих курсах для членів тендерних комітетів. Курси проводяться у спеціально облаштованій аудиторії в центрі міста за адресою: вул. Соборна, 67 (к.102).

Вартість участі у навчанні складає 1500 грн з особи та включає консультації під час проведення курсів, забезпечення нормативно-правовою літературою, кави-брейк та повноцінні обіди. Для дитячих будинків та інтернатів вартість навчання становить 1400 грн з особи.

Програма навчання фахівців у сфері публічних закупівель включає:

1. Загальний огляд Закону України "Про публічні закупівлі". Основні положення та відмінності Закону "Про публічні закупівлі". НОВА РЕДАКЦІЯ!

2. Запровадження системи електронних закупівель через ресурс ПРОЗОРРО. Порядок реєстрації та роботи в системі.

3. Огляд електронних майданчиків у системі ПРОЗОРРО. Організація та проведення допорогових електронних закупівель.

4. Порядок проведення електронного аукціону (зниження ціни) та визначення переможця процедури закупівлі.

Заняття проводяться провідними експертами – практиками у сфері публічних закупівель України.

Графік проведення навчань на 2020 рік:

  • 23 –24 березня

Лектор - Кіт Віктор Миколайович

За додатковою інформацією звертайтесь за тел: (0432) 525962, тел./факс: (0432) 520712. Адреса: вул.Соборна, 67, кім. 103. E-mail: travel@cci.vn.ua
Пример шаблона Блога Категории (Категория - FAQ/Общие вопросы)
Конференц-сервіс PDF Друк e-mail

Вінницька торгово-промислова палата пропонує зручний конференц-сервіс у центрі міста! До ваших послуг – комфортні, технічно обладнані зали різної місткості для проведення семінарів, нарад, презентацій, прес-конференцій та інших заходів. Маємо можливість організації фуршетів, обідів та перерв на каву.

Конференц-зал – обладнаний Wi-Fi-проектором, що вміщує 80 осіб, є ідеальним місцем для проведення семінарських занять, тренінгів та прес-конференцій. (450 грн/год.)

В іншому конференц-залі можуть вільно розташуватися понад 30 осіб. Облаштування залу створює приємну атмосферу для проведення ділових переговорів, засідань, зустрічей та презентацій. (400 грн/год.)



Простора аудиторія, в якій є можливість розмістити стільці у різному порядку.

 


Довідки за телефонами: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Адреса: вул.Соборна, 67, кімната 103 (Організаційний відділ).

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Необхідні документи PDF Друк e-mail

Заявка  на участь у тренінгу

Заявка-анкета

Анкета

Заявка

 
Контакти PDF Друк e-mail

 

Організаційний відділ Вінницької ТПП

вул.Соборна, кім.103, м.Вінниця, 21050.

Тел.: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

www.cci.vn.ua

Останнє оновлення на Середа, 05 листопада 2014, 17:44
 
Викладачі PDF Друк e-mail

Братусь Юлія Вікторівна

Спеціаліст з безперервного вдосконалення і координації проектів. Сертифікований фахівець міжнародними компаніями в сфері застосування кайдзен інструментів

Основні досягнення:

Розробка, впровадження та супровід інструментів:
системи пропозицій щодо поліпшення.

системи 5S
ефективної командної роботи
системи мотивації для підняття ініціативи співробітників

Побудова системи:

  • аналізу на підприємстві (5 Чому, Риба Ісікави і т.п.)
  • аудитів та надання зворотного зв'язку на підприємстві
  • ефективної командної роботи і системи аналізу та розробки Ключових Показників Ефективності.

Внутрішній тренер компанії ІНТЕРПАЙП.

 

ФілімонФілімонов С.А.ов Сергій Анатолійович

Сертифіков аний бізнес-тренер, професійний коуч, практик і майстер НЛП, психолог

Власник і генеральний директор компанії «ВІНЕКСПО» (Розробки у сфері перевезення, зберігання й утилізації боєприпасів).

Загальний стаж керівної роботи – 19 років.

Особиста практика і робота у сфері розвитку особи – 16 років.

Досвід проведення бізнес-тренінгів і семінарів особистісного росту – понад 4 років.

1991 – Латвійський державний університет, м.Рига. Юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство».

2007 – Ленінградський Державний Університет ім.Пушкіна (заочно). Факультет – психологія. Спеціальність «Практичний психолог».

2009 – Вісбаденська Академія Психотерапії (W I A P). Спеціальність «Базовий консультант з позитивної психотерапії».

З 2007 – приватна практика. Психотерапія і психологічне консультування з застосуванням техніки і методів коучингу, НЛП, позитивна психотерапія енергетичної психології (EFT, Deep Peat, Dp-4). Автор і ведучий практичних семінарів: «Управління у стилі коучинг», «Ефективне досягнення цілей (Техніка моделювання досвіду)», «Управління емоціями», «Навики ефективної комунікації», «Емоційна компетентність».

Інструктор з Кундаліні йоги (школа Йоги Бхаджана).

 

Гаєвський О.А.Гаєвський Олег Анатолійович

Доцент, кандидат технічних наук, менеджер і сертифікований Європейською організацією якості (EOQ) аудитор у сфері якості й управління навколишнім середовищем.

Проводив підготовку з базових модулів більш як двух з половиною тисяч кваліфікованих менеджерів з якості в Україні та країнах СНД.

 

 

 

Ірина Руденко

1992 – 2003 – вчитель математики та інформатики.

2001 – 2005 – активні продажі та створення команди у мереживому маркетингу.

2005 – 2009 – Медіа-корпорація "RIA": медіа-консультант, керівник групи медіа-консультантів, керівник рекламного відділу газети "20 хвилин", директор з реклами газети "RIA".

З 2009 – індивідуальна рекламна й навчальна діяльність.

1987 – 1992 – фізико-математичний факультет Вінницького педагогічного інституту.

2001 – 2005 – тренінги особистого розвитку, програми будування та розвитку мережевого бізнесу.

2005 – 2010 – "Ефективні продажі", "Консультативні продажі", "Робота з запереченнями", "Управління взаємовідносинами з клієнтом", "В2В продажі", "Тайм-менеджмент", "Медіапланування", курс "Практичного маркетингу".

Вивчення досвіду роботи зарубіжних видавничих будинків (Росія, Польща, Румунія, Данія); участь у міжнародних конференціях видавців у Росії та ПАР.

 

Зубрицька І.Ю.Зубрицька Ірина Юріївна

Податковий консультант, лектор та автор бухгалтерських видань: "Дебет–Кредит", "Баланс", "ГлавБух"

Досвід роботи аудитором та судовим експертом – понад 15 років

 

 

 

Мамонова Л.М.

Мамонова Людмила Миколаївна

Адвокат

Практикуючий юрист з досвідом судової роботи і роботи юрисконсультом великих підприємств – понад 15 років.

 

 

 

Чиндова Т.Д.Чиндова Тетяна Дмитрівна

Психолог

Бізнес-тренер, професійний спеціаліст з досвідом роботи – понад 20 років.

 

 


 

Шевченко Д.А.Шевченко Ігор Анатолійович

Начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків та перекладів Вінницької торгово-промислової палати

Жовтень 2008 – серпень 2010 – Державний інститут інтелектуальної власності, заочне відділення

Спеціальність: інтелектуальна власність.

Кваліфікація: спеціаліст з інтелектуальної власності.

 

 

Пономаренко Жанна Анатоліївна

Начальник відділу штрихового кодування Вінницької торгово-промислової палати

 

 

 

 

 

Кащина Л.П.Кащина Лариса Петрівна

Начальник організаційного відділу та сектора туризму Вінницької торгово-промислової палати

Система менеджменту якості відповідно до стандартів ISO 9001.

 

 

 

 

Гусар Лариса Миколаївна

Голова "Вінницького клубу бухгалтерів"

Ружицька Таїсія Дмитрівна

Бухгалтер

Костенецький Олександр Іванович

Голова третейського суду Вінницької торгово-промислової палати

Загоруйко Олександр Дмитрович

Начальник центру інвестиційних технологій Вінницької торгово-промислової палати

Міщук Сергій

Практикуючий психолог

З 2006 – працює практичним психологом, основні напрямки – розвиток здібностей у дітей, робота з дітьми, що важко адаптуються. Учасник циклу радіо- та телепередач, присвячених феномену “дітей індіго”.

Займається активною тренерською роботою, є автором низки унікальних методик і тренінгів: Техніки масажу, Мистецтво масажу.

Проведення особистих (або сімейних) сесій: Релаксація (для тих, кто відчуває необхідність у подоланні стресових ситуацій і, можливо, цікавиться можливістю контролювати стан своєї нервової системи). Реабілітація (розробка індивідуальних програм дієтотерапії, фізичних і психічних вправ для відновлення природного балансу тіла та психіки). Реконструкція (інтуїтивно-індивідуальний підбір технік для послідовної зміни тіла – скелетного каркасу, м’язів, зв’язок, внутрішніх органів).

Проведення групових семінарів: Жіночий тренінг, Базові езотехніки.

 
Заявка на участь у тренінгу PDF Друк e-mail

 

ПОДІЛЬСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ

Вінницької торгово-промислової палати

 

 

ЗАЯВКА

на участь у навчальному курсі/майстер-класі/тренінгу/семінарі

 

(назва)

 

Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________________________________

 

Освіта, посада __________________________________________________________________________

 

Підприємство __________________________________________________________________________

 

Контактні дані: _________________________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________________

 

Форма оплати: попередня оплата/часткова оплата з погашенням до кінця навчання/

 

Документи неохідні для оплати: договір/рахунок/акт (виконаних робіт).

 

Реквизити підприємства:___________________________________________________________________________

 

ЄДРПОУ _________________________, р/р _________________________________________________

 

МФО ___________________, у ____________________________________________________________

 

 

 

 

Дата ___________________ Підпис ______________________

 

 

 
Більше статтей...
« ПочатокПопередня12НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 2