Випадкова новина

“Публічні закупівлі в Україні”  НОВА РЕДАКЦІЯ!


Відповідно до Закону Про публічні закупівлі” встановлена обов’язкова вимога щодо навчання (підвищення кваліфікації) тендерного комітету.

Вінницька торгово-промислова палата здійснює навчання на постійно діючих курсах для членів тендерних комітетів. Курси проводяться у спеціально облаштованій аудиторії в центрі міста за адресою: вул. Соборна, 67 (к.102).

Вартість участі у навчанні складає 1500 грн з особи, підвищення кваліфікації – 1050 грн, та включає консультації під час проведення курсів, забезпечення нормативно-правовою літературою, кави-брейк та повноцінні обіди. Для дитячих будинків та інтернатів вартість навчання становить 1400 грн, підвищення кваліфікації – 900 грн з особи.

Програма навчання фахівців у сфері публічних закупівель включає:

1. НОВА РЕДАКЦІЯ! Загальний огляд Закону України "Про публічні закупівлі". Основні положення та відмінності Закону "Про публічні закупівлі".

2. Запровадження системи електронних закупівель через ресурс ПРОЗОРРО. Порядок реєстрації та роботи в системі.

3. Огляд електронних майданчиків у системі ПРОЗОРРО. Організація та проведення допорогових електронних закупівель.

4. Порядок проведення електронного аукціону (зниження ціни) та визначення переможця процедури закупівлі.

5. Закупівля електроенергії: готуємось до нововведень.

Заняття проводяться провідними експертами – практиками у сфері публічних закупівель України.

Графік проведення навчань на 2019 рік:

  • 07 – 09 жовтня

Графік проведення підвищення кваліфікації на 2019 рік:

  • 08 – 09 жовтня

Лектор - Кіт Віктор Миколайович

За додатковою інформацією звертайтесь за тел: (0432) 525962, тел./факс: (0432) 520712. Адреса: вул.Соборна, 67, кім. 103. E-mail: travel@cci.vn.ua
Пример шаблона Блога Категории (Категория - FAQ/Общие вопросы)
Анонси сайту PDF Друк e-mail

"Безпечність харчових продуктів - основа виробництва, переробки та обігу"

22 жовтня 2019 року о 10:00

Питання до розгляду:

  • основні зміни в новій версії стандарту ISO 22000:2018;
  • вимоги Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 зі змінами;
  • Закон України Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів, вимоги до маркування;
  • порядок та процедура проведення перевірок виробників харчових продуктів згідно діючого законодавства;
  • розгляд макетів етикеток учасників, та рекомендації щодо оформлення.

Доповідачі семінару:

Пігарьова Л.А. – начальник методичного центру з розвитку систем менеджменту Вінницької ТПП;

Салюк А.В.начальник відділу безпечності харчових продуктів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області;

Кохан С.В.експерт з питань стандартизації, метрології ДП «УКРНДНЦ».

Вартість участі у семінарі становить 1000 грн з особи.

Для підприємств-членів Вінницької ТПП діє знижка — 20%

Семінар відбудеться за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 68, конференц-зал (ІІ поверх)

Реєстрація за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1ysx_1B3MOUKuHkJXqPy06zORxdU-o38VrtUi0xfaRjI/edit

Довідки за телефонами: (0432)520712, 525962

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


 
Графік проведення семінарів PDF Друк e-mail

Графік проведення семінарів на 2019 рік:

1.

З чого складається організаційний порядок, чому важливо забезпечувати системний підхід до організаційних змін, та як це впливає на результат або ефективність роботи підприємства

2.

Стратегічна підсистема - те що забезпечує привабливість підприємства, що поєднує інтереси та цілі власника і робітників, це конституція у правової системі вашого бізнесу.

3.

Організаційно-функціональна підсистема, що допомагає встановити відношення «начальник-підлеглий», виконувати тільки свою роботу, завантажувати керівників функціями менеджменту, та постійно пристосовуватися до змін у бізнес-середовищі.

4.

Як краще жити «по закону чи згідно поняттям»? Процесна підсистема описує як виконувати роботи, як проводити покращення на підприємстві, як управляти процесами та збільшувати їх ефективність, та як до цього залучати персонал. Засоби регламентації бізнес-процесів та їх графічні схеми.

5.

Фінансова підсистема існує для того, щоб на підприємстві постійно були гроші. Бюджетування – засіб економії витрат та грошей. Управлінський облік, його відмінність від бухгалтерського обліку, та необхідність надавати оперативну інформацію для попередніх управлінських рішень.

6.

Інформаційна система. Документообіг управлінського обліку, достатність показників для оцінки стану бізнесу. Автоматизація управлінського обліку. Система регламентних документів підприємства

7.

Мотивація персоналу на «трудові» подвиги. Що поганого в окладної системі оплати праці? На що, крім праці треба мотивувати робітників? Як діяти, коли фонд оплати праці зростає швидше, ніж продуктивність праці?

8.

Навіщо підприємству організаційні зміни? Система постійного покращення, та її складові частини. Зверху, чи знизу реформувати організаційний порядок? Як боротися з опором змінам? Навіщо займатися організаційної культурою?

9.

Системний підхід до організаційних змін. Приклади того, як організаційний порядок впливає на витрати та доходи підприємства. З чого взагалі треба починати реформувати порядок в організації? Послідовність кроків, які має здійснювати власник або директор.

10.

Організаційна діагностика, як засіб вимірювання порядку. Поради щодо проведення самодіагностиці на підприємстві. Типові організаційні та управлінські помилки і патології. Етапи життєвого циклу організації та їх ознаки. Можливість самостійних змін організаційного порядку, зв'язок зі стратегією розвитку.


Вартість участі у семінарах – 2000 грн

для представників підприємств-членів Вінницької ТПП – 1000 грн

Місце проведення: Конференц-зал Вінницької ТПП (каб.102); м.Вінниця, вул.Соборна, 67.

Контактна інформація: тел: (0432) 525962, 520712, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Конференц-сервіс PDF Друк e-mail

Вінницька торгово-промислова палата пропонує зручний конференц-сервіс у центрі міста! До ваших послуг – комфортні, технічно обладнані зали різної місткості для проведення семінарів, нарад, презентацій, прес-конференцій та інших заходів. Маємо можливість організації фуршетів, обідів та перерв на каву.

Конференц-зал – обладнаний Wi-Fi-проектором, що вміщує 80 осіб, є ідеальним місцем для проведення семінарських занять, тренінгів та прес-конференцій. (300 грн/год.)

В іншому конференц-залі можуть вільно розташуватися понад 30 осіб. Облаштування залу створює приємну атмосферу для проведення ділових переговорів, засідань, зустрічей та презентацій. (300грн/год.)



Простора аудиторія, в якій є можливість розмістити стільці у різному порядку.

 


Довідки за телефонами: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Адреса: вул.Соборна, 67, кімната 103 (Організаційний відділ).

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Необхідні документи PDF Друк e-mail

Заявка  на участь у тренінгу

Заявка-анкета

Анкета

Заявка

 
Контакти PDF Друк e-mail

 

Організаційний відділ Вінницької ТПП

вул.Соборна, кім.103, м.Вінниця, 21050.

Тел.: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

www.cci.vn.ua

Останнє оновлення на Середа, 05 листопада 2014, 17:44
 
« ПочатокПопередня12НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 2