Випадкова новина

“Публічні закупівлі в Україні”!


Відповідно до Закону Про публічні закупівлі” встановлена обов’язкова вимога щодо навчання (підвищення кваліфікації) тендерного комітету.

Вінницька торгово-промислова палата здійснює навчання на постійно діючих курсах для членів тендерних комітетів. Курси проводяться у спеціально облаштованій аудиторії в центрі міста за адресою: вул. Соборна, 67 (к.102).

Вартість участі у навчанні складає 1500 грн з особи, підвищення кваліфікації – 1050 грн, та включає консультації під час проведення курсів, забезпечення нормативно-правовою літературою, кави-брейк та повноцінні обіди. Для дитячих будинків та інтернатів вартість навчання становить 1400 грн, підвищення кваліфікації – 900 грн з особи.

Програма навчання фахівців у сфері публічних закупівель включає:

1. Загальний огляд Закону України "Про публічні закупівлі". Основні положення та відмінності Закону "Про публічні закупівлі".

2. Запровадження системи електронних закупівель через ресурс ПРОЗОРРО. Порядок реєстрації та роботи в системі.

3. Огляд електронних майданчиків у системі ПРОЗОРРО. Організація та проведення допорогових електронних закупівель.

4. Порядок проведення електронного аукціону (зниження ціни) та визначення переможця процедури закупівлі.

5. Закупівля електроенергії: готуємось до нововведень.

Заняття проводяться провідними експертами – практиками у сфері публічних закупівель України.

Графік проведення навчань на 2019 рік:

  • 4 – 6 березня

Графік проведення підвищення кваліфікації на 2019 рік:

  • 5 –6 березня

Лектор - Кіт Віктор Миколайович

За додатковою інформацією звертайтесь за тел: (0432) 525962, тел./факс: (0432) 520712. Адреса: вул.Соборна, 67, кім. 103. E-mail: travel@cci.vn.ua
Пример шаблона Блога Категории (Категория - FAQ/Общие вопросы)
Графік проведення семінарів PDF Друк e-mail

Графік проведення семінарів на 2019 рік:

1.

З чого складається організаційний порядок, чому важливо забезпечувати системний підхід до організаційних змін, та як це впливає на результат або ефективність роботи підприємства

2.

Стратегічна підсистема - те що забезпечує привабливість підприємства, що поєднує інтереси та цілі власника і робітників, це конституція у правової системі вашого бізнесу.

3.

Організаційно-функціональна підсистема, що допомагає встановити відношення «начальник-підлеглий», виконувати тільки свою роботу, завантажувати керівників функціями менеджменту, та постійно пристосовуватися до змін у бізнес-середовищі.

4.

Як краще жити «по закону чи згідно поняттям»? Процесна підсистема описує як виконувати роботи, як проводити покращення на підприємстві, як управляти процесами та збільшувати їх ефективність, та як до цього залучати персонал. Засоби регламентації бізнес-процесів та їх графічні схеми.

5.

Фінансова підсистема існує для того, щоб на підприємстві постійно були гроші. Бюджетування – засіб економії витрат та грошей. Управлінський облік, його відмінність від бухгалтерського обліку, та необхідність надавати оперативну інформацію для попередніх управлінських рішень.

6.

Інформаційна система. Документообіг управлінського обліку, достатність показників для оцінки стану бізнесу. Автоматизація управлінського обліку. Система регламентних документів підприємства

7.

Мотивація персоналу на «трудові» подвиги. Що поганого в окладної системі оплати праці? На що, крім праці треба мотивувати робітників? Як діяти, коли фонд оплати праці зростає швидше, ніж продуктивність праці?

8.

Навіщо підприємству організаційні зміни? Система постійного покращення, та її складові частини. Зверху, чи знизу реформувати організаційний порядок? Як боротися з опором змінам? Навіщо займатися організаційної культурою?

9.

Системний підхід до організаційних змін. Приклади того, як організаційний порядок впливає на витрати та доходи підприємства. З чого взагалі треба починати реформувати порядок в організації? Послідовність кроків, які має здійснювати власник або директор.

10.

Організаційна діагностика, як засіб вимірювання порядку. Поради щодо проведення самодіагностиці на підприємстві. Типові організаційні та управлінські помилки і патології. Етапи життєвого циклу організації та їх ознаки. Можливість самостійних змін організаційного порядку, зв'язок зі стратегією розвитку.


Вартість участі у семінарах – 2000 грн

для представників підприємств-членів Вінницької ТПП – 1000 грн

Місце проведення: Конференц-зал Вінницької ТПП (каб.102); м.Вінниця, вул.Соборна, 67.

Контактна інформація: тел: (0432) 525962, 520712, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Конференц-сервіс PDF Друк e-mail

Вінницька торгово-промислова палата пропонує зручний конференц-сервіс у центрі міста! До ваших послуг – комфортні, технічно обладнані зали різної місткості для проведення семінарів, нарад, презентацій, прес-конференцій та інших заходів. Маємо можливість організації фуршетів, обідів та перерв на каву.

Конференц-зал – обладнаний Wi-Fi-проектором, що вміщує 80 осіб, є ідеальним місцем для проведення семінарських занять, тренінгів та прес-конференцій. (300 грн/год.)

В іншому конференц-залі можуть вільно розташуватися понад 30 осіб. Облаштування залу створює приємну атмосферу для проведення ділових переговорів, засідань, зустрічей та презентацій. (300грн/год.)



Простора аудиторія, в якій є можливість розмістити стільці у різному порядку.

 


Довідки за телефонами: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Адреса: вул.Соборна, 67, кімната 103 (Організаційний відділ).

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Необхідні документи PDF Друк e-mail

Заявка  на участь у тренінгу

Заявка-анкета

Анкета

Заявка

 
Контакти PDF Друк e-mail

 

Організаційний відділ Вінницької ТПП

вул.Соборна, кім.103, м.Вінниця, 21050.

Тел.: (0432) 52-07-12, 52-59-62.

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

www.cci.vn.ua

Останнє оновлення на Середа, 05 листопада 2014, 17:44
 
Викладачі PDF Друк e-mail

Братусь Юлія Вікторівна

Спеціаліст з безперервного вдосконалення і координації проектів. Сертифікований фахівець міжнародними компаніями в сфері застосування кайдзен інструментів

Основні досягнення:

Розробка, впровадження та супровід інструментів:
системи пропозицій щодо поліпшення.

системи 5S
ефективної командної роботи
системи мотивації для підняття ініціативи співробітників

Побудова системи:

  • аналізу на підприємстві (5 Чому, Риба Ісікави і т.п.)
  • аудитів та надання зворотного зв'язку на підприємстві
  • ефективної командної роботи і системи аналізу та розробки Ключових Показників Ефективності.

Внутрішній тренер компанії ІНТЕРПАЙП.

 

ФілімонФілімонов С.А.ов Сергій Анатолійович

Сертифіков аний бізнес-тренер, професійний коуч, практик і майстер НЛП, психолог

Власник і генеральний директор компанії «ВІНЕКСПО» (Розробки у сфері перевезення, зберігання й утилізації боєприпасів).

Загальний стаж керівної роботи – 19 років.

Особиста практика і робота у сфері розвитку особи – 16 років.

Досвід проведення бізнес-тренінгів і семінарів особистісного росту – понад 4 років.

1991 – Латвійський державний університет, м.Рига. Юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство».

2007 – Ленінградський Державний Університет ім.Пушкіна (заочно). Факультет – психологія. Спеціальність «Практичний психолог».

2009 – Вісбаденська Академія Психотерапії (W I A P). Спеціальність «Базовий консультант з позитивної психотерапії».

З 2007 – приватна практика. Психотерапія і психологічне консультування з застосуванням техніки і методів коучингу, НЛП, позитивна психотерапія енергетичної психології (EFT, Deep Peat, Dp-4). Автор і ведучий практичних семінарів: «Управління у стилі коучинг», «Ефективне досягнення цілей (Техніка моделювання досвіду)», «Управління емоціями», «Навики ефективної комунікації», «Емоційна компетентність».

Інструктор з Кундаліні йоги (школа Йоги Бхаджана).

 

Гаєвський О.А.Гаєвський Олег Анатолійович

Доцент, кандидат технічних наук, менеджер і сертифікований Європейською організацією якості (EOQ) аудитор у сфері якості й управління навколишнім середовищем.

Проводив підготовку з базових модулів більш як двух з половиною тисяч кваліфікованих менеджерів з якості в Україні та країнах СНД.

 

 

 

Ірина Руденко

1992 – 2003 – вчитель математики та інформатики.

2001 – 2005 – активні продажі та створення команди у мереживому маркетингу.

2005 – 2009 – Медіа-корпорація "RIA": медіа-консультант, керівник групи медіа-консультантів, керівник рекламного відділу газети "20 хвилин", директор з реклами газети "RIA".

З 2009 – індивідуальна рекламна й навчальна діяльність.

1987 – 1992 – фізико-математичний факультет Вінницького педагогічного інституту.

2001 – 2005 – тренінги особистого розвитку, програми будування та розвитку мережевого бізнесу.

2005 – 2010 – "Ефективні продажі", "Консультативні продажі", "Робота з запереченнями", "Управління взаємовідносинами з клієнтом", "В2В продажі", "Тайм-менеджмент", "Медіапланування", курс "Практичного маркетингу".

Вивчення досвіду роботи зарубіжних видавничих будинків (Росія, Польща, Румунія, Данія); участь у міжнародних конференціях видавців у Росії та ПАР.

 

Зубрицька І.Ю.Зубрицька Ірина Юріївна

Податковий консультант, лектор та автор бухгалтерських видань: "Дебет–Кредит", "Баланс", "ГлавБух"

Досвід роботи аудитором та судовим експертом – понад 15 років

 

 

 

Мамонова Л.М.

Мамонова Людмила Миколаївна

Адвокат

Практикуючий юрист з досвідом судової роботи і роботи юрисконсультом великих підприємств – понад 15 років.

 

 

 

Чиндова Т.Д.Чиндова Тетяна Дмитрівна

Психолог

Бізнес-тренер, професійний спеціаліст з досвідом роботи – понад 20 років.

 

 


 

Шевченко Д.А.Шевченко Ігор Анатолійович

Начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків та перекладів Вінницької торгово-промислової палати

Жовтень 2008 – серпень 2010 – Державний інститут інтелектуальної власності, заочне відділення

Спеціальність: інтелектуальна власність.

Кваліфікація: спеціаліст з інтелектуальної власності.

 

 

Пономаренко Жанна Анатоліївна

Начальник відділу штрихового кодування Вінницької торгово-промислової палати

 

 

 

 

 

Кащина Л.П.Кащина Лариса Петрівна

Начальник організаційного відділу та сектора туризму Вінницької торгово-промислової палати

Система менеджменту якості відповідно до стандартів ISO 9001.

 

 

 

 

Гусар Лариса Миколаївна

Голова "Вінницького клубу бухгалтерів"

Ружицька Таїсія Дмитрівна

Бухгалтер

Костенецький Олександр Іванович

Голова третейського суду Вінницької торгово-промислової палати

Загоруйко Олександр Дмитрович

Начальник центру інвестиційних технологій Вінницької торгово-промислової палати

Міщук Сергій

Практикуючий психолог

З 2006 – працює практичним психологом, основні напрямки – розвиток здібностей у дітей, робота з дітьми, що важко адаптуються. Учасник циклу радіо- та телепередач, присвячених феномену “дітей індіго”.

Займається активною тренерською роботою, є автором низки унікальних методик і тренінгів: Техніки масажу, Мистецтво масажу.

Проведення особистих (або сімейних) сесій: Релаксація (для тих, кто відчуває необхідність у подоланні стресових ситуацій і, можливо, цікавиться можливістю контролювати стан своєї нервової системи). Реабілітація (розробка індивідуальних програм дієтотерапії, фізичних і психічних вправ для відновлення природного балансу тіла та психіки). Реконструкція (інтуїтивно-індивідуальний підбір технік для послідовної зміни тіла – скелетного каркасу, м’язів, зв’язок, внутрішніх органів).

Проведення групових семінарів: Жіночий тренінг, Базові езотехніки.

 
« ПочатокПопередня12НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 2