Налаштування системи

Випадкова новина

“Публічні закупівлі в Україні”!


Відповідно до Закону Про публічні закупівлі” встановлена обов’язкова вимога щодо навчання (підвищення кваліфікації) тендерного комітету.

Вінницька торгово-промислова палата здійснює навчання на постійно діючих курсах для членів тендерних комітетів. Курси проводяться у спеціально облаштованій аудиторії в центрі міста за адресою: вул. Соборна, 67 (к.102).

Вартість участі у навчанні складає 1500 грн з особи, підвищення кваліфікації – 1050 грн, та включає консультації під час проведення курсів, забезпечення нормативно-правовою літературою, кави-брейк та повноцінні обіди. Для дитячих будинків та інтернатів вартість навчання становить 1400 грн, підвищення кваліфікації – 900 грн з особи.

Програма навчання фахівців у сфері публічних закупівель включає:

1. Загальний огляд Закону України "Про публічні закупівлі". Основні положення та відмінності Закону "Про публічні закупівлі".

2. Запровадження системи електронних закупівель через ресурс ПРОЗОРРО. Порядок реєстрації та роботи в системі.

3. Огляд електронних майданчиків у системі ПРОЗОРРО. Організація та проведення допорогових електронних закупівель.

4. Порядок проведення електронного аукціону (зниження ціни) та визначення переможця процедури закупівлі.

5. Закупівля електроенергії: готуємось до нововведень.

Заняття проводяться провідними експертами – практиками у сфері публічних закупівель України.

Графік проведення навчань на 2018 рік:

  • 20 – 22 грудня

Графік проведення підвищення кваліфікації на 2018 рік:

  • 21 – 22 грудня

Лектор - Кіт Віктор Миколайович

За додатковою інформацією звертайтесь за тел: (0432) 525962, тел./факс: (0432) 520712. Адреса: вул.Соборна, 67, кім. 103. E-mail: travel@cci.vn.ua
Останні новини
Останні новини PDF Друк e-mail

Вінницька торгово-промислова палата і Центр управлінських технологій ЮВАС висловлюють Вам свою щиру повагу та запрошують у період спаду ділової активності приділити увагу організаційному порядку у вашому

бізнесі.

Саме для цього ми підготували нову управлінську програму, яка спрямована на побудову, вдосконалення, або ж повну зміну організаційного порядку відповідно до Ваших стратегічних цілей і планів.

Сучасний тренд в менеджменті – це організаційний розвиток, як засіб забезпечення результативності та ефективності у довгостроковій перспективі. Існуючий на підприємстві організаційний порядок забезпечує той результат,

який Ви маєте. Якщо Ви налаштовані на отримання іншого - перш за все необхідно створити новий порядок, який має відповідати новим цілям.

Організаційний порядок охоплює: стратегію розвитку підприємства, з’ясування функціоналу, регламентацію бізнес-процесів, управлінський облік, управління доходами та витратами, управління рухом грошових коштів,

мотивацію персоналу та систему безперервних організаційних поліпшень. Тому архітектором, керівником та натхненником має виступати саме власник або керівник підприємства.

 

Припонуємо Вам разом з нами в колі цілеспрямованих однодумців зайнятися КАЙДЗЕН саме організаційного порядку, який слугуватиме опорно-руховим апаратом для досягненя Ваших цілей і подальших динамічних змін.

Зміна організаційного порядку дозволяє реалізувати прихований потенціал працівників підприємства та підвищити ефективність роботи персоналу. При здійсненні потрібних змін Ви отримаєте:

  • Збільшення доходів;

  • Зменшення витрат;

  • Підвищення обсягу продажів;

  • Збільшення маржинального доходу окремлених підрозділів;

  • Зменшення витрати особистого часу на управління бізнесом.

Всі інструменти і навички, які необхідні для позитивних зрушень ми плануємо надати Вам під час 10 зустрічей-семінарів, які фактично становлять школу організаційного розвитку для керівників вищої ланки.

Як результат, Ви будете в змозі самостійно провести діагностику свого бізнесу, зрозуміти проблеми, які заважають розвитку підприємства і розробити програму організаційних змін з метою подальшого зростання

результативності та ефективності бізнесу. Ви також зможете скористатись порадами консультантів, їх досвідом впровадження організаційних змін, що дозволить вам виконати програму реформування швидше та

ефективніше.

Запрошуємо Вас приєднатися до нашого проекту. Додаємо загальну програму циклу тренінгів та анотацію до першого тренінгу.

Вартість участі у програмі становить:

  • Для членів Вінницької ТПП - 1000 грн

  • Для інших підприємств – 2000 грн

 

 
Комплексна програма PDF Друк e-mail

План циклу тренінгів з організаційного розвитку

    Мета циклу тренінгів – надати учасникам уявлення щодо можливостей нового інструменту підвищення результативності та ефективності бізнесу за допомогою змін в організаційному порядку. Будь – яка організація це складний механізм, зміни в якому треба проводити системно, з урахуванням всіх складових чинників. Існує сім частин організаційної системи:
    Стратегічна підсистема;

    Організаційно-функціональна підсистема;

    Процесна підсистема;

    Фінансово-економічна підсистема;

    Інформаційна підсистема;

    Мотиваційна підсистема;

    Підсистема безперервних поліпшень.

    Безумовно, що кожен власник та директор мають мрію щодо нового результату або підвищенню ефективності роботи підприємства, але впровадження цих бажань потребують відповідних змін в організаційному порядку. Тільки так! Іншого шляху немає!

    На тренінгах ми будемо розбирати кожну організаційну підсистему та зв'язок між ними заради змін на підприємстві. Результат цих змін ми очікуємо у вигляді:

    1. Зменшення витрат;

    2. Збільшення доходу;

    3. Підвищення якості управління;

    4. Підвищення продуктивності праці персоналу;

    5. Зменшення персональних витрат часу власників та директорів на досягнення цілей підприємства.

    Отже, що нас чекає. Далі перелік тренінгів, які складають анонсований цикл.

1.

З чого складається організаційний порядок, чому важливо забезпечувати системний підхід до організаційних змін, та як це впливає на результат або ефективність роботи підприємства

2.

Стратегічна підсистема - те що забезпечує привабливість підприємства, що поєднує інтереси та цілі власника і робітників, це конституція у правової системі вашого бізнесу.

3.

Організаційно-функціональна підсистема, що допомагає встановити відношення «начальник-підлеглий», виконувати тільки свою роботу, завантажувати керівників функціями менеджменту, та постійно пристосовуватися до змін у бізнес-середовищі.

4.

Як краще жити «по закону чи згідно поняттям»? Процесна підсистема описує як виконувати роботи, як проводити покращення на підприємстві, як управляти процесами та збільшувати їх ефективність, та як до цього залучати персонал. Засоби регламентації бізнес-процесів та їх графічні схеми.

5.

Фінансова підсистема існує для того, щоб на підприємстві постійно були гроші. Бюджетування – засіб економії витрат та грошей. Управлінський облік, його відмінність від бухгалтерського обліку, та необхідність надавати оперативну інформацію для попередніх управлінських рішень.

6.

Інформаційна система. Документообіг управлінського обліку, достатність показників для оцінки стану бізнесу. Автоматизація управлінського обліку. Система регламентних документів підприємства

7.

Мотивація персоналу на «трудові» подвиги. Що поганого в окладної системі оплати праці? На що, крім праці треба мотивувати робітників? Як діяти, коли фонд оплати праці зростає швидше, ніж продуктивність праці?

8.

Навіщо підприємству організаційні зміни? Система постійного покращення, та її складові частини. Зверху, чи знизу реформувати організаційний порядок? Як боротися з опором змінам? Навіщо займатися організаційної культурою?

9.

Системний підхід до організаційних змін. Приклади того, як організаційний порядок впливає на витрати та доходи підприємства. З чого взагалі треба починати реформувати порядок в організації? Послідовність кроків, які має здійснювати власник або директор.

10.

Організаційна діагностика, як засіб вимірювання порядку. Поради щодо проведення самодіагностиці на підприємстві. Типові організаційні та управлінські помилки і патології. Етапи життєвого циклу організації та їх ознаки. Можливість самостійних змін організаційного порядку, зв'язок зі стратегією розвитку.

 

 
Наша місія PDF Друк e-mail
  • Реалізація системного лідерства в бізнесі.
  • Підготовка професійних управлінських кадрів, підприємців - менеджерів сучасного складу мислення, що глибше розуміють особливості ринкової економіки, володіють знаннями і навиками, необхідними для підготовки, прийняття та реалізації ефективних управлінських рішень.
Детальніше...
 
Школа Бізнесу Вінницької ТПП PDF Друк e-mail

Школа Бізнесу Вінницької ТПП є розробкою групи справжніх професіоналів у галузі менеджменту, маркетингу, економіки та психології. Ії створення було обумовлено розумінням того, що український бізнес потребує кваліфікованої, якісної та надійної направляючої для глибшого розуміння власної справи.

Детальніше...